چگونه سئو برندینگ و اعتماد سازی را بهبود می دهد؟
میتوان با استفاده از سئو، تجربه کاربر، برندینگ و اعتمادسازی را بهبود بخشید. برای موفقیت در سئوی سایت، باید اهمیت بسیار زیادی برای بهبود تجربه کاربر User Experience از ورود به وبسایت خود قائل شوید. فاکتورهای رضایت کاربر “UX” به ستون های اصلی سئو تبدیل شده اند. در این مقاله راهکارهای بهبود و ارتقای تجربه بازدید کننده از سایت را در راستای تقویت سئو شرح می دهیم.
برخی از راههای بهبود تجربه کاربری برای SEO عبارتند از:
- سرعت بارگذاری صفحه اصلی و صفحات خود را بهینه کنید.
- اطمینان حاصل کنید که در سایت شما جستجو و جابجایی آسان است.
- سایت خود را با طراحی ریسپانسیو موبایل فرندلی کنید.
- محتوای با کیفیت ارائه دهید.
برندینگ
سئو و برندینگ دو مفهوم بسیار مهم در دنیای کسب و کارهای اینترنتی محسوب میشوند که میتوانند همانند دو بال پرواز، به شما در جذب مشتری کمک کنند. برای اینکه بتوانید در موتورهای جستجو رشد کنید و دیده شوید، به هر دو ابزار SEO و برندسازی نیاز دارید.
برندینگ یک مکمل مهم برای سئو است و با برندسازی می توانید نتایج بهتری در سئو کسب کنید. یکی از مهمترین تاثیرات برندینگ در سئو این است که کاربران شما به طور مکرر نام برندتان را در گوگل جستجو میکنند.
زیرا زمانی که شما به لینکهای اول نتایج جستجو برسید، بسیاری از کاربران وارد سایت شما میشوند. هرچه تعداد دفعات ظاهر شدن در این صفحه بیشتر باشد، رفتهرفته افراد بیشتری هم شما را خواهند دید. به این ترتیب کمکم نام شما به عنوان یک برند مطرح در زمینه کاری خودتان شناخته میشود و کاربران نام تجاری شما را به خاطر میسپارند.
سئو و اعتماد سازی
سئو یا بهینهسازی موتور جستجو، فرایندی است که باعث بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی طبیعی میشود. این فرایند شامل تغییرات استراتژیک در وبسایت و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو است¹. سئو و برندسازی عمدتا با یکدیگر همراه هستند. بهبود سئوی سایت شما به بهبود برندتان منجر شده و درمقابل، برندسازی، فرصتهای جدیدی را برای سئو و بهینه سازی سایت در اختیارتان قرار میدهد.